mandag 7. februar 2011

VM i hundekjøring, blomster og helgekos

Helgen startet med VM i hundekjøring på Søvollen. Mange fine hunder og god stemning i et herlig vintervær. Et stort håp om å se selveste Lars Monsen, men han hadde nettopp dratt når jeg kom. MEN, vi har ihvertfall vært på samme plass.

Mille var med, og skjønte ikke helt hvorfor alle de andre hundene sprang i skogen. Det skumleste med hele turen var folkene med ski på beina. For noen rare skapninger. Godt for henne at jeg ikke hadde ski på beina, men stabbet meg frem den lille turen fra bilen og til plassen. Godt det ikke var lange veien ihvertfall.


Vel hjemme og middagen kom på bordet, fikk jeg blomst fra jobben. Det var utrolig koselig. Se så fin den er! En oppmuntring i hverdagen.


Helga ellers har gått med til familiekos. Sola har kommet frem og det er nesten påskestemning.


Her skal buskene ned, og en ivrig kar er i full sving med nyinnkjøpt verktøykasse.



Endelig rundet uke 30 og tiden frem til lillebror kommer går jammen fort. Som det står på nettsiden til Babyverden, er fosteret nå ca 36 cm og veier 1600 gram. Kjenner godt at det er noe inne der som vokser, og at mageskinnet er stramt som bare det.



3 kommentarer:

Monica sa...

Så koselig med blomst fra jobben da, gitt!! :)

Silje ♥ sa...

Å, den verktøykassa til Kavringen var jo bare kjempefin! Den må males også, du vet? ;)

Mine hverdager (Anne) sa...

Spørs om den kommer til å få seg et strøk ja ;) Også kan du komme å skrive på den for det klarer ikke je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...