fredag 16. september 2011

♥ Giveaway ♥

Besøkstelleren min har nådd 20.000,
og i den anledning har jeg lyst til å gi noe tilbake
til dere som har tatt turen innom bloggen min.



Et skilt og to heklede sommerfugler kan bli ditt!
Teksten dere vil ha på skiltet er valgfritt.

For å delta gjør du følgende;
~ Et lodd for kommentar under dette innlegget (det må du gjøre uansett for å være med)
~ Et lodd for innlegg på din egen blogg om denne giveawayen, med link tilbake hit
~ Et lodd for å legge deg til som følger hos meg, eller hvis du er følger fra før
~ Et lodd for å like Facebooksiden Mine Hverdager, eller hvis du liker den fra før

♥ Tilsammen 4 lodd ♥
~~~~~

Jeg blir veldig glad om dere skriver hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet ♥

En heldig vinner blir kåret fredag 14.oktober.

Masse lykke til :)

38 kommentarer:

VILLA ROSA sa...

Hei!
Har trykt liker på FB og ønsker å være med i trekningen:-)
2 lodd til meg.
Anne Britt

Merete N sa...

Hei Anne, vil gjerne være med på dette gavedrysset hos deg. Fin premie :)
Jeg har kommentert, er allerede følger, og har funnet siden din på FB også. Og har i tillegg delt info om gavedrysset på FB. Vet ikke om dette da tilsvarer 4 lodd, eller bare 3. Det får du bestemme :)
Ønsker deg ei superduper fin helg.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Trude sa...

Bra idé Anne je vil ha lodd,liker sida di:)

Kine Hagetrø sa...

Hei :)
Jeg liker allerede facebooksiden di, men jeg likte dagens innlegg, så da er vel det ett også kommenterer jeg til deg her. Så da blir det vel to :)
Liker bloggen din kjempe godt, jeg driv å vurderer å starte opp med en blogg jeg også, men det drøyer bare ut. Men det er inspirerende å følge med på din :)
Ønsker deg, dine og ditt en fin dag og en god helg :)

Kine Hagetrø sa...

Hei :)
Jeg liker allerede facebooksiden di, men jeg likte dagens innlegg, så da er vel det ett også kommenterer jeg til deg her. Så da blir det vel to :)
Liker bloggen din kjempe godt, jeg driv å vurderer å starte opp med en blogg jeg også, men det drøyer bare ut. Men det er inspirerende å følge med på din :)
Ønsker deg, dine og ditt en fin dag og en god helg :)

Jannes lille sted sa...

Jeg er såklart med! 1 lodd på meg. Og gratulerer med alle besøkende! :)
God helg
Klem janne Merethe

Anonym sa...

Blir gjerne med og tar 2 lodd, for kommentar og følger:)

Stikk gjerne innom min give away

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fin en gave :) Slenger meg på med 1 lodd.
Ha ei fin helg!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei, hei! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg - og velkommen som følger! :)

Riktig god helg!
Klem

Ps. Blir gjerne med i trekningen med ett lodd :)

Just a Little Vintage sa...

Hei Anne=)!
For en herlig blogg du har og selvsagt vil jeg være med på gibort'n din! To lodd til meg takk(kommentar + følger)Gratulerer med besøkene=).

Ha en herlig helg!
Klemmer!

Fra huset i svingen sa...

Heisann, jeg blir gjerne med på give away jeg :-D
Trekker 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Mari sa...

Så artig. 4 lodd til meg:) Og gratulerer med så mange visninger:)

Mari sa...

Så artig. 4 lodd til meg:) Og gratulerer med så mange visninger:)

Trine Lill sa...

Nå har jeg endelig fått ordna innlegg på bloggen min med link og greier.:D
4 lodd til meg.:)
Skikkelig søt giveaway!♥

Natalie sa...

Hei :)
Så fin premie! Og så koselig blogg :)
Blir med på give awayen med 3 lodd. (følger, liker og kommentar)
{ Natalie }

Monica sa...

Så klart jeg blir med på giveaway'en din!! :) Har faktisk tenkt tanken sjøl, - å ha en giveaway da jeg passerer 20.000 besøk. ;) Moro! :)

Jeg tar full pott, fire lodd! ♥

...også får du lære meg hvordan du trekker blant deltakerne....! ;)

Hege sa...

Hei!
Så flott blogg du har! Legger meg til som følger jeg;) Og tar 2 lodd!
Nå skal jeg kose meg mer med innleggene dine! Ha en finfin dag!

Klem fra Hege

Drømmeskyen sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommetar hos meg:)
Gratulerer med mange besøkende her inne på din flotte blogg! Jeg vil gjerne være med og deltar med 2 lodd:)

Hilsen Hilde

Eldens Hage sa...

Heisann! Så flott skilt og sommerfugler! Jeg hiver meg med på giveaway'en med 2 lodd og krysser fingre! Håper du får en finfin uke! Klem fra Martha

Silje ♥ sa...

3 lodd på meg Annesnupp! Artig med give-away:) Vinner jeg ikke ønsker jeg meg et til jul til å ha på Lillebo.Tihi...

liven sa...

Heisann

blir gjerne med jeg....kommenterer og følger :o)

Beate lille verden sa...

Hei Anne:) kjempe fin blogg du har, alltid like spennende å lese:)

Er allerede følger av bloggen din, liker deg på Facebooka og skriver en hilsen her, så da blir det tre lodd på meg:)

klem

Hverdagsliv sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på give away'en din! Jeg tar to lodd, komentar og følger.
Venter forresten spent på hvordan det går med påbygget ;)
Annette :)

Mine diller♥ sa...

Eg vil gjerne bli med på give awayen din - 3 lykkelodd til meg takk :)
Bli gjerne med på min give away :)

Ønsker deg ei fin helg ♥♥

metanoia sa...

herlig blogg du har så eg leger meg til som følger og hiver meg på giveaway'en din i samme slengen :) nyyydelig skilt og sommerfugler *sukk* :D

Lill sa...

Jeg vil gjerne være med.
Kommenterer og linker å håper på vinnerlykke

klem fra Lill

Høstmamma sa...

Hei!
Jeg slenger meg på trekninga di, moro:-) 2 lodd til meg (kommentar+ følger)

Klem

Unknown sa...

Da ble det fire lodd på meg. HAr blogget et innlegg, liker facebooksiden din, lagt meg til som følger og nå legger jeg igjen en kommentar i bloggen din.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Mvh
Solfrid

www.sdyre.blogspot.com

Silje sa...

Så koselig! Jeg blir gjerne med på et lodd :)

Tone sa...

Jeg er såklart med! 1 lodd på meg. Og gratulerer med alle besøkende! :)

Silje sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd:) Utrolig søte sommerfugler!

Jorunn Elizabeth sa...

prøver meg, jeg også. 3 lodd til meg.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

eit lodd på meg :) ha ei flott helg! god klem

Mona Christin sa...

Hei.

Artig å oppdage nye blogger og attpåtil med en giveaway gående.

Jeg er med og tar 3 lodd.

Fin premie.

Klem Mona C

Laila.lovseth sa...

Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd (Facebook+Følger+Kommentar).

Kjempefin premie!

Mvh Laila løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com

Sv-Inger sa...

Hei! Da kommer min kommentar, har linket til deg fra min blogg www.residenssimonsen.blogg.no og følger deg, det skulle bli tre lodd.
Liker bloggen din!

Unknown sa...

Så flott side du har! HAr lagt meg til som følger. Vil gjerne ha 2 lodd :o)

Rachel sa...

Hello dear! Lovely space and sweet, sweet candy! Looooved everything! It inspires me. Thanks so much for this chance to participate in these lovely goodies! God bless, Rachel :D
-Follower's name: Rachel Berault
-I've posted this on my sidebar, by date, with a link back here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...