lørdag 9. april 2011

Tid for helg

Da er det endelig helg ♥
Helg betyr masse tid med familien.
I dag er det 10 varmegrader og sol. Skikkelig vårvær. Leketraktoren er i flittig bruk på verandaen, og jeg nyter sola.

Når jeg er på kafè, pleier jeg bestandig å bestille ferskpresset appelsinjuice. Jeg har egentlig aldri giddet å presse juice hjemme fordi det tar så lang tid for å få til ett glass når jeg bruker den plastikkdingsen for å skvise ut safta. I går derimot, ble jeg overraska med en elektrisk juice"skviser" som jeg lenge har ønsket meg.



Maskina ser slik ut og er fra OBH Nordica.


Det er ganske mange appelsiner som skal til for å få ett stort glass.



Men det finnes ikke noe bedre enn nypresset appelsinjuice ♥
Kan derfor trygt anbefale denne til alle dere som måtte være glad i appelsinjuice, og til dere med skrekk for at den skal være tungvind å rengjøre, så er den faktisk veldig enkel og holde ren. Løp og kjøp!

Med dette ønsker jeg dere en riktig god helg, både med og uten appelsiner.



3 kommentarer:

Trine Lill sa...

Så du kjøpte dessa stena du og? Supersøte.:) Mine ligg i vinduskarmen, litt malplassert foreløpig.
Grattis med presse! Så kjekt a gitt! Slik juice er jo skikkelig god i forhold til "ferdigjuice".

Mine hverdager (Anne) sa...

Hehe, døm kjøpte je før deg ;) er ei god stund sia faktisk! Pressa er gull!

Anonym sa...

Gratulerer med babyen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...