fredag 20. mai 2011

Da er det helg!

Dagene flyr, og jeg rekker som vanlig ikke det jeg har planlagt!
Det ble ingen maling av lekehuset i dag, lillebror måtte til legen for å sjekke utslettet han har. Ble forsåvidt ikke noe klokere anna enn at det ikke er hormonutslett alt han har. Dro på butikken og kjøpte A-Creme. Har smurt og smurt og smurt i hele kveld og jammen har lillebror blitt mye bedre ♥ Tipset om å bruke Aderma Exomega fungerte ikke.

Ettersom jeg ikke fikk tid til å male lekehuset i dag,har jeg malt på gråstein i stede. Det tar jo mye kortere tid, det er gøy, og ikke minst, resultatet ble da slettes ikke værst.

mangler litt svart maling på undersiden av "ansiktet" ser jeg... jaja. Skal da se at den er hjemmelaga!
Nye husplaner igjen! Denne gangen på det berømte lekehuset. Fargen utvendig blir ikke hvit likevel. "Hovedhuset" skal jo bli hvitt med tiden, og uthuset blir rødt. Ble bråbestemt nå at lekehuset også blir rødt. Gleder meg til å sette i gang. Furuhuset kommer til å bli så fint ♥


Vi har vært i bursdag, hatt middagsgjester og kaffegjester. Dagen går jammen fort når programmet er fullstappet. Nå er sjefen i huset ute og legger tak på lekehuset, mens jeg er inne sammen med storebror som sover og lillebror som skulle ha sovet. Det er nok like før Jon Blund kommer.


Gleder meg til å kunne plante denne herligheten ut i krokke i stede for at den dekker hele kjøkkenvinduet. Når kan blomster egentlig plantes ut? Det er jo rundt 4 grader om natta så det er kanskje for kaldt? Jeg er ikke utstyrt med grønne fingre desverre.

Må vel ut å ta inn putene tilfelle det skulle komme regn i natt.

4 kommentarer:

meaningmoon sa...

Tusen takk for koselige ord hos meg! Herlig inspirerende blogg du har♥ Skal titte litt videre her hos deg:)) Klem♥

Trine Lill sa...

Sjå på den søte stein a gitt, du finn på så mye genialt asså!:D
Og så braaa at lillebror er bedre!!!:)

Unknown sa...

Så søt stein da;)

Ha en strålende helg!
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tips til GOD salve: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-31955.aspx

Inotyol er helt genialt! :) Vi bruker den når Hedda er sår i baken, men som du ser kan den brukes overalt! (Når hun er sår holder det faktisk å smøre et par ganger og så er hun fin igjen)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...