torsdag 26. mai 2011

Ønskeliste/skullegjernehatt-liste

Greengate er favoritt nr. 1 når det kommer til kopper og kar.
Det som er synd er at nesten ALT er fin, så hvilket mønster skal man ha?
Hvilken farge?
Blomster?
Stjerner?
Prikker eller ikke prikker?

Jeg har disse 4 lattekoppene og 4 prikkete tallerkner ♥


Da jeg fikk disse for en stund siden, hadde jeg valgt å samle på dette mønsteret. Men etter å ha sett mange som kombinerer de forskjellige mønstrene, er jo det like fint ♥
Tenkte jeg skulle begynne å samle på forskjellige mønstre og farger, men det er jo så utrolig vanskelig å bestemme seg.




(bildene er lånt fra http://www.greengate.dk/)


Skal ikke være lett! Synd Greengate har mye fint ♥


Ha en riktig fin kveld!





2 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Skjønner vedlig godt at du ikke klarer å velge! Såå mye fint! Elsker de røde polkadottene da<3 Så synes jeg den nest nederste på venstre side er så yndig! Småblomstrete (som jeg elsker) og samtidig en sammensetning av masse forskjellige farger som gjør den enkel å kombinere med andre:)

InstatreffNorge sa...

Tuusen takk for gode ord inne hos meg:):)

Jeg elsker GG selv, men klarer heller ikke velge. Har blandet fire forskjellige mønster nå og det blir nok flere;)

God helg:)

Klem Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...