torsdag 16. juni 2011

Prosjekt blomsterbord

Vi har en stor veranda, og jeg synes det er vanskelig å få det til å bli bra. Kjedelig å bare sette blomster  rundt om kring på rekke og rad...derfor har jeg nå laga ett blomsterbord...om man kan kalle det det ♥


Vi bor på en byggeplass, omgitt av mye planker og spiker. Jeg hadde lyst på "værslitte" planker og fant noen gamle paller som nesten hadde gått i oppløsning.



Sammen med noen rustne gamle spiker ble det til slutt et bord! Ble da faktisk ganske fornøyd med resultatet ♥



Og med litt blomster, ble resultatet slik;






Bordet kostet :

1 dose energi
1 dose pågangsmot
1 dose "Anne-gjør-ting-hun-ikke-kan
En liten pose små spiker 13 kroner
Rustne spiker og planker fra en gammel pall...helt gratis

Ha en fortsatt solfylt dag ♥

5 kommentarer:

Trine Lill sa...

Herlighet du er kreativ og flink asså!!Så fint det ble!:)
Gleder meg til å se det live!

Magdalena sa...

ååhh sååå stiilig , dette likte jeg også!! lett og enbkelt og vakker patina! takk for hilsen, kjekt å møte nye ..
klem fra magny

Monica sa...

Så fint da gitt! :)

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Ble kjempefint blomsterbord... Har planer om det samme, men har et gamelt bord jeg skal bruke...Var skikkelig flott
Klem fra Hill-IRen

Hverdagsliv sa...

For et søtt lite blomsterbord da! Jeg selv har planer om å finne meg noen blankebiter i fjøra som jeg skal lage bord av. Håper jeg har hellet med meg!
Ha en fortsatt fin dag.
Annette :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...