søndag 3. juli 2011

Da er helga over!

Ustabilt vær! Lite sol! 10 varmegrader og SOMMER!!!
Ja...hvor ble det av sommeren? Kong vinter har vist seg frem i helga. Ble riktignok ikke noe snø, men men 10 varmegrader er det ikke veldig mye som minner om sommer.
Heldigvis har det blitt varmere i dag og temperaturen har steget.

Mille har det varmt om dagen. Hadde jeg spurt henne, og hvis hun kunne ha svart...hadde vel valget mellom sommer og vinter vært lett. Med så mye pels er det varmt nok.




 Jeg har prøvd det nye objektivet i helga også, og funnet ut at disse makroringene gjerne skulle vært i hus. Kommer ikke nært nok innpå det som skal fotograferes.





Hva har du gjort i helga?
I mårra skal jeg og ei venninne på tur til Hamar! Det blir stas :) Hører rykter om salg på Kremmerhuset og det er jo slettes ikke dumt!

Ha en fin kveld!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Så skjønn Mille!
Det er gøy å fotografere og jeg har bare blitt mer interessert i det etter at jeg begynte å blogge. Enn så lenge har jeg et vanlig compact digitalkamera som har en macrofunksjon og det er greit nok.
Salg på Kremmerhuset hørtes ikke feil ut:)
Klem:)

Trine Lill sa...

Sjå på fine Mille!:)
Sommer ja....Det blir sikkert en fin høst som "alle" pleier å si!
DET bryr meg ikke, je vil ha sommer!!!!!!!
Jippi for at je er den venninna som ska på tur med deg i mårra, wiiiiiiiiii!:D

Lindas Lille Leilighet sa...

Sommeren kommer vel snart skal du se:D Nydelig hund<3 Og kjempestilige bilder! Driver enda å prøver meg frem jeg. Men det er jo morsommt det også:)

Klem

Monica sa...

Hauuu....da du først skal nedover til Hamar, kan du jo like gjerne ta turen videre til Flisa!!??! DO IT!!! :) Og bli med til det store utland på tirsdag! ;)
Men KOS dere i Hamar! J skulle sååååå gjerne vært en tur på Kremmerhuset, gitt....synd ikke den butikken er nærmere! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...