tirsdag 9. august 2011

Organisering i vitrineskapet og salg på Bohus

På Bohus er det salg for tiden, og jeg kom over dette fine kaffeserviset.
Kaffekopper, skål og asjett til 12 personer
440 kroner! Løp og kjøp ;)



Vitrineskapet har fått en opprydding og jeg innser at en tur på Ikea for å kjøpe et skap til, bør la seg gjøre med tide.
Enn så lenge får skapet bare være fult.

Før ♥

Etter ♥




I efta skal vi på fjellet, det blir jammen godt! Og i kveld blir det å fortsette med hustegninger!


Tusen takk til alle dere som legger igjen et spor etter dere ♥

7 kommentarer:

Trine Lill sa...

Der serviset er knall asså! og så fint det ble i skapet ditt!
God tur på fjellet og lykke til med tegninger!;)

Silje ♥ sa...

Så koselig servise altså:) Det kjipe med det skapet er at de glassdørene har gått ut av produksjon, tror jeg:( De dørene som er absolutt finest også!

Monica sa...

Så fint servise!! ♥ Og det ble da virkelig fint i skapet ditt også. En må jo utnytte seg av plassen....og det syns jeg du har gjort på en ryddig og fin måte! ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Veldig fint servise:) ..Og det var masse annet fint i skapet ditt også:D

Unknown sa...

Så fint service, til en knallfiiin pris;))

Stolene jeg har er fra IKEA ja, og jeg elsker de... syns de er kjempefine ♥

Ha en finfin tur til fjells;)

Klem Line

Anonym sa...

så flott da,men hvor hen i landet fikk du kjøpt dette flotte servicet ?

vanja sa...

tänk att billy bokhylla kan bli så fin! Vackert, Anne!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...