torsdag 25. august 2011

Prosjekt sengegavl DIY

Da er endelig sengegavlprosjektet ferdig!


Sengegavl til rammemadrass 180 cm bred

Du trenger;
Forskalingsbord (som det så fint heter) 12 stk x 110 cm
4 tykke "lister2 til å lage ramme rundt
To plankebiter til å feste bordene på
Sag
Drill
Skruer

Sag opp 12 like biter på 110 cm. Skru disse sammen og lag en ramme rundt.
Ha på grunning, og mal med egghvit!


(sjefen i huset skrudde bitene mine sammen...ja je gadd rett og slett ikke...og ikke hadde jeg vel peiling. Men resten har jeg gjort sjøl ;)

God natt, og sov godt!

9 kommentarer:

Trine Lill sa...

FAder så stilig det ble!Skikkelig tøft!:)
Har da lyst på en slik en je og!
og det skiltet ditt....flinka!

Silje ♥ sa...

Stilige greier;) Du er i det kreative hjørnet om dagen Annemor, jeg er i kreativitetsdvale til jeg får et bord som står oppi dalen på rommet mitt her i gamle Christiania. I mellomtiden nyter jeg din og andres kreativitet:) Takk for det!

Linda - HJERTEHUSET sa...

Knallfint!:-))
Skal sei du e kreativ og flink, sov ekstra godt i den "nye" senga då;-)
klem

Mari sa...

DU altså! SÅ FINT!!!

Monica sa...

Å, skulle jammen ønske vi også bare hadde madrass-seng, slik at jeg også kunne laget vår egen sengegavl! ;) Kjempefint! :)

Lindas Lille Leilighet sa...

kjempefint! Også skiltet også! Herlig:D Flink du!

Ida sa...

Så fint det ble! Og for en flott blogg du har :)

Legger link til deg på bloggen min, så jeg finner deg igjen :)

Ha en deilig kveld!

Klem Ida

MissMette sa...

Det ble kjempestilig, Anne ღ
Virkelig flott hodegavel, og
tusen takk for oppskrift :)
Nå skal jeg ta meg en titt
nedover her hos deg, og se
på nye innlegg siden jeg var
innom sist ღ Ønsker deg en
fortsatt fin søndag og helg.
Klem fra Mette

Sommerjenten sa...

Så fint det ble! Kjempestilig! Og det koselige skiltet er kommet på plass ser jeg.

Ha en fin søndag!

Klem Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...