mandag 22. august 2011

Vann over hodet?

Prosjektet fra i går har rett og slett ikke kommet noe lenger. Dagen har gått med til koselig besøk og tur på helsestasjonen med lillebror.

Og i mangelen på både tålmodighet, nøyaktighet og pressisjon, har jeg måtte overlatt sammenskruingen til mannen i huset.

Prosjektet blir derfor ikke ferdig før han har montert det samme, og at jeg har malt det ferdig. Beklager at jeg ikke får vist det frem i dag, men følger dere med videre så kanskje jeg blir ferdig i løpet av morgendagen!

Forresten, bilen har vært på verkstedet i dag. Mannen i huset tok bilen på verkstedet (som ligger litt lengre unna). Jeg hadde skrevet handleliste over ting han måtte kjøpe på matbutikken som ikke er å få tak i her. I tillegg skulle han kjøpe med ei ny pute til meg siden den andre har gått i oppløsning. Nøye forklart liste over det han skulle kjøpe. Og helt til slutt skrev jeg "noe til mor". Det var jo egentlig ment som er artig spøk, men mannen hadde tatt meg på ordet.
Han hadde faktisk vært innom favorittbutikken min, og hjem kom han med dette.




Jeg er rett og slett heldig ♥

Tilbake til prosjektet...for de som orker å følge meg enda en dag, så får dere se :)

7 kommentarer:

Mari sa...

Ja, du har nok skutt gullfuglen:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så flott mann du har da;) Koselig overraskelse det:)
Følger spent med jeg..nå øker du jo bare spenningen et hakk vettu;) hihi

Klem

Evas lille hule sa...

Å Anne, så heldig du er!!! ;) Bloggen din er så herlig å følge, du har mange gode prosjekter!!! Men, det er på tide du kommer oppover til trøndelag å sprer litt av både ditt gode humør og din kreativitet!
Klem fra Eva.

Supersnuppa sa...

Så artig!
Kanskje jeg også skal skrive noe lignende på handlelisten neste gang:)

Monica sa...

Haha, genialt! Også så utrolig moro og koselig at han tok deg på ordet! :)

Trine Lill sa...

Je er misunnelig asså!Herlighet for en mann du har!Fiiiine gaver!♥
Det er deg vel unt og det er virkelig fortjent!:)

Hverdagsliv sa...

Ååå så heldig du er da!
Koslig med slike overraskelser :)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...