mandag 5. september 2011

En liten oppdatering og svar på spørsmål

Først må jeg bare få si takk til dere som leser bloggen min, og enda mer takk til dere som legger igjen ett spor etter dere ♥ Jeg har vært litt på latsiden de siste ukene, og ikke hatt overskudd til å blogge. Tror denne "fasen" nå holder på å forsvinne, så håper dere fortsatt følger med :)

Mange har lurt på hvordan jeg stanset ut bokstaver til mine "skilt i en fei".

Jeg har brukt en tang som brukes til scrapping. Den heter Quick Kutz. En genial oppfinnelse! Man kjøper tanga og forskjellige alfabet, og vips så har man alt man trenger.

Så er det husbygging...eller påbygg som det egentlig heter.
Vi venter på snekkeren som skal komme å sette "skallet", og takstolene er snart ferdig produsert. Håper dette er på plass i løpet av denne uken. Når dette er på plass, er det tid for å legge nytt tak på hele huset. Etter å ha hatt vannlekasje i vinter, må taket byttes i år. Får bare håpe det blir "litt" mindre regn fremover så takleggingen går som smurt.

Ellers så har vi nå endelig bestemt fargen på huset og den utvendige panelen er bestilt. Vinduene er også bestilt, og den samme med innvendig panel og gulv. Vi går en spennende tid i møte, og i mellomtiden kan vi jo kose oss med regnet.


Disse herlighetene har vært ute og trampa i søla i dag.
Ha en regnfull aften ♥



2 kommentarer:

Trine Lill sa...

Og je var jo så heldig å få et slik fiiint skilt!<3
Lyst på slik maskin, men det står jo ganske mye på den ønskelista mi, så....;)
Gleder meg tel å følge med på husbygginga!
Fine støvler!!Kjekt å ha når en bor i Norge.....

Supersnuppa sa...

Haha, så enig når det kommer til zaloen i forrige innlegg:) Vi hadde det samme problemet her også.

Lekre støvler!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...