torsdag 15. september 2011

Se hva jeg har fått!

Glemte jo helt å vise helgeblomstrene jeg fikk av storebror ♥
Han kom så fornøyd inn med disse blomstrene i helga...hihi.
Om det er blomster er jeg jammen ikke sikker på, men de var da egentlig ganske dekorative på sitt vis.

I ei lita glassvase med vann står de på kjøkkenbordet og er fremdeles like fine.
Små gleder i hverdagen gjør seg virkelig, selv om det denne gangen bare var strå.
Jeg ble riktig så glad!


Mens lillebror sover skal jeg ta fatt på malekosten igjen og åpne bøtta med Jotun Nøytral S2500-N. Må si jeg er spent på resultatet.
Prosjektet går fremover, men det er et skikkelig pirkarbeid som virkelig tar tid.
Resultatet er jeg ihvertfall sikker på blir bedre enn utgangspuntet!


Torsdag allerede, og helga kommer snikende på. Utrolig hvor fort tiden går når man har barn i huset. Kan ikke skjønne hva vi gjorde før vi fikk barn?
Måtte da være utrolig kjedelig?
Hverdagen får en helt annen mening ihvertfall. Er du ikke enig?

Som sagt, er det maling som står på "tapeten" i dag... Det er mine planer.
Da lurer jeg på hva som er dine planer?

Planer eller ikke, håper du får en kjempefin dag ♥



3 kommentarer:

Trine Lill sa...

Sjå der ja, søte storebror!♥
Lykke til med maling!:)
Planen her er å innrede skapet og ordne litt mer på hobbyrommet, men får nå se hva sjefen vil, hehe.
Ha en super torsdag!♥

Supersnuppa sa...

Så søtt!

Planen dag var å gjøre husarbeid, men lillesøster var oppe fire ganger i natt... Og det er mye til ei som har sovet hele natta uten mat siden hun var to mnd. Så jeg har faktisk sovet på sofaen i dag:) Begge to duppet samtidig:) Så det blir vel en overfladisk rengjøring. Men jeg skal på cafe med venninnene i dag! Gleder meg!

klemklem

Mari sa...

Ja, tida før vi fikk barn måtte være kjedelig... Her er planene for dagen å gjøre litt i heimen...vær ute i høstsola også:) Nyt dagen, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...