tirsdag 14. desember 2010

Den store vognjungelen

Tiden er snart inne for å kjøpe vogn til lillebror.
Den finnes en million forskjellige vogner der ute, men noen kriterier har jeg naturligvis.

~ Den skal ha 4 hjul, som gir stødighet særlig på norsk vinterføre

~ Bagdelen må være stor og ha god plass til voksipose. Sittedelen må også være lang slik at vogna kan brukes hele vognperioden.

~ Gjerne separat bag- og sittedel

~ God plass under vogna til varer etc.

~ Justerbart håndtak

~ Vendbart håndtak

~ 5-punkts sele i sittedelen

Et alternativ er Emmaljunga Edge Duo. Den oppfyller mine krav og virker å være ei solid vogn som har god trillekomfort og har romslig plass med god plass til voksipose. Sittedelen er 90 cm.




(bildet er hentet fra babyneedsofblyth.com/uk)

4 kommentarer:

Mari sa...

Denne har vi til Ingeborg - kunne ikke vært mer fornøyd! Den ser like fin ut enda, til tross for ut og inn av bil og barnehage hver eneste dag i snart tre år...ja - den er topp!

Mine hverdager (Anne) sa...

Vogna er dyr, men tror man får det man har betalt for, kvalitet!

Trine Lill sa...

Den der skulle jeg gjerne hatt ja!;)
Du blir nok veldig fornøyd med den!:D
Gleder meg til vi ska ut å trille når minusgrada har normalisert seg.;)

Anonym sa...

Falt valget på denne? Selv har jeg Edge Duo og er knallfornøyd :D Elsker vogna mi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...