torsdag 17. februar 2011

Skal? skal ikke?



Lillebror skulle hatt ei ullbukse til han blir født. Det kan bli mange kalde dager både i april og mai, ja til og med hele sommeren. Jeg er mest glad i ull, og ikke de syntetiske dressene man får kjøpt. Å strikke, er noe jeg helst ikke gjør. For det første tar det så lang tid, og for det andre er jeg ikke noe god på hverken strikking eller strikkeoppskrifter. Ettersom min tålmodihet ikke er på topp om dagen, er det grunn til å tvile på om prosjektet kan la seg gjøre.

Dersom, ja hvis jeg...... atte om jeg skulle.... kanskje om jeg skulle da prøve å strikke denne søte lille buksa... ja da er det mulig jeg trenger noen til å ta over, eller eventuelt strikke ei bukse til lillebror før april. Jeg hadde tenkt jeg skulle prøve denne fra Garnstudio. Det var den som så mest overkommelig ut. Men likevel...har enda ikke bestemt meg. Dersom det skulle vise seg at jeg har både pinner og garn skal du ikke se bort i fra at jeg starter allerede i kveld. Tiden vil vise.

Men jeg sier det igjen, er det noen som melder seg frivillig til å være min stedfortreder i disse utålmodige dager?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men det går jo ann å hekle :o) ligger oppskrifter på garnstudio.

Silje ♥ sa...

Det jeg kan tilby er noen strikke/heklekvelder neste uke på Lillebo;) Har for mange hekle/strikke/sy prosjekter på gang sjøl så vil ikke ta på meg å strikke hele. Men, jeg lover å være en super motivator og god støttespiller:) YOU CAN DO IT!

Mine hverdager (Anne) sa...

Kine: Trur hekling blir så stivt...strikking blir jo mer elastisk. Men hvor har du funne oppskrift på hekla bukse a?

Silje: date til uka høres meget lovende ut! Kanskje je blir ferdig med buksa da når du hjelper meg ♥

Unknown sa...

Har lagt inn noen oppskrifter på veggen din på facebook :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...