søndag 13. februar 2011

Søndagsoppdatering og lillebror som vokser

I dag har mine søsken vært her på middag. Til dessert ble det boller med krem som søstra mi hadde bakt. Det var slettes ikke vondt. Takk kjære søster for at du ga meg disse herlighetene, hehe.



Morsdagen har vært helt topp, kunne faktisk ikke vært bedre. Ingenting er bedre enn å være sammen med de man er mest glad i.

Magen fortsetter å vokse, og er virkelig stappfull nå. Er ikke rare plassen igjen inni der for en liten gutt å bevege seg på. Merkes at det er mindre bevegelser nå enn tidligere, men derimot er det ikke no små dunk som kommer. Blir nok en solid fotballspiller det her. Jeg var på svangerskapskontroll hos jordmor i uka som var. Alt var i sin skjønneste orden, og fødselsmelding til sykehuset ble fylt ut og sendt. Kjente plutselig jeg ble påmindt at det begynner å nærme seg med stormskritt, men ble ikke stresset av den grunn. Neste time, som er allerede om tre uker skal handle om smertelindring under fødselen. Kjenner jeg gruver meg mer til det...og har da kommet enda litt nærmere det som faktisk skal skje. Håper bare den her fødselen går litt lettere enn sist gang så skal jeg være fornøyd. Vondt blir det, og det er jeg klar over. Men at det nå gjerne kan ta litt mindre enn 4 døgn fra det starter til det er avsluttet.

Rakkerungen skal nå etter boka være hele 37 cm og 1750 gram.

Så til slutt, Millebilde igjen ☺


Mille blir ett år 15.mars. Tiden går så fort. Jeg hadde ikke noe kjennskap til Samojed før jeg fikk henne, men angrer ikke en dag på at jeg valgte denne rasen. Jeg er allergisk mot pelsdyr, og fikk tips om at denne hunderasen var mer allergivennlig enn andre hunderaser. Jeg fikk derfor komme til en Kennel for å teste meg, og heldigvis gikk det bra. Jeg kjente ingenting og en ny verden åpnet seg ♥ Etter sju års ventetid på grunn av diverse årsaker, fikk jeg min etterlengtede Samojed.

Skulle du vurdere å få deg hund kan jeg trygt anbefale denne rasen. Familiehund som er snill som dagen er lang. Skikkelig kosebamse.

1 kommentar:

Monica sa...

Mmmm...fastelavens-følelse..... Bollene så deilige ut!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...