onsdag 6. april 2011

God morgen ♥

Da er det lillelørdag, og to dager igjen til uke 39 for min del. Et skritt nærmere for hver dag som går, selv om det i teorien kan skje når som helst. Har vel begynt å miste håpet om at lillebror skal komme før termin slik som storebror gjorde. Er jo forsåvidt bare jeg som har trodd lillebror skal komme før termin også. Man må jo være litt optimistisk










...og da må man jo ha blomsterpinner...


Jeg har gått til anskaffelse av blomsterjord, frø og selvfølgelig blomsterpinner. Alt er klart for sommerens herligheter. Krydderurter står for tur bare jeg får somlet meg til å begynne. Disse skal selvfølgelig dyrkes inne slik at de er klare til å plantes ut når sommeren kommer.


Ha en strålende onsdag!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Anne!
Takk for hyggelig hilsen fra deg:)
Kjempekoselig at du vil følge meg;)

Veldig koselig blogg du har! Her kommer jeg garantert innom igjen:)

Lykke til med fødsel om jeg ikke skulle "snakke" med deg før det skjer:)

KLEM

Trine Lill sa...

Så sommerlige og fine bilder a gitt!:)
Håper lillegutt kommer snart!<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...