tirsdag 5. april 2011

Ventetid...rugetid?

Lilla tulipaner har kommet i hus. Godt meg farger som frisker opp på kjøkkenbordet.



Ellers går tiden med til å vente på lillebror
Virker ikke som han har tenkt til å komme ut med det første, og jeg går inn i uke 39 på fredag. Kroppen innstiller seg på fødsel, men  hva hjelper vel det når lillebror klamrer seg fast i hula si.


Den koselige løperen her kosta egentlig 200 kroner, men var nå satt ned til bare 40 kroner! Helt utrolig. Så den måtte jeg bare ha.

Og denne brikken kosta nå bare 30 kroner. Jeg er så glad for at disse skattene ble med meg hjem. Brikkene kan jo også brukes som små duker inntill det dukker opp gjester her slik at jeg får tatt de i bruk.

Øverst på min ønskeliste står for tiden denne herligheten
Har også funnet ut at den kan bestilles fra denne siden. Synes det er skummelt å bestille noe fra utenlandske nettbutikker i forhold til moms og toll og alt det der som plutselig drar opp prisen.
MEN, det spørs om jeg prøver lykken likevel.
Den er jo veldig fin, og ikke minst utrolig praktisk. Oppskriftsboka jeg har nå eier ikke system. Har bare skrevet oppskriftene etterhvert som jeg har funnet dem, og det resulterer jo i at jeg må bla igjennom hele boka for å finne det jeg leter etter.

Skal, skal ikke?



2 kommentarer:

Trine Lill sa...

Sjå der ja..De duka er fine asså!:)
Og så stilig med tulipaner i den mugga da gitt!
Je venter på lillebror je og...er så spent på når han kjæm, hihi.

Monica sa...

Jeg stemmer for SKAL bestille oppskriftsboksen, slik at du kan fortelle meg hvordan det gikk.... Hihi... Jeg har også sååååå utrolig lyst på den boksen! GUUUUUD så fin den er!!
Den koster jo forresten ikke all verden, så mulig den kommer under tollplikt?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...