torsdag 5. mai 2011

En sandkakeform kan brukes til...

Ja, de kan jo brukes til mye. De fleste ville sikkert brukt formene til baking, men heldigvis setter ikke fantasien noen grenser.


Jeg bruker ofte formene til telysholdere. De passer akkurat til små telys og er fin pynt synes jeg.



For noen dager siden var jeg innom en fin butikk her hvor jeg bor. Dama som eier butikken hadde laget disse herlighetene ♥



Pynter fint opp et muffinstativ, eller de kan brukes som nålepute.
Jeg skal kjøpe knapper og lage slike selv av stoffresten jeg har liggende. Da mangler jeg bare et muffinsstativ. Noen som vet hvor man får tak i det?


Nå fikk jeg utrolig lyst på muffins...eller cupcakes som det er så populært og kalle disse kakene. Også her er det jo bare fantasien som setter grenser for hvordan man kan pynte muffinsene.

Nå er det to søte små som skal legge seg her i gården. Ha en fin kveld alle sammen ♥





3 kommentarer:

Monica sa...

Blææ..jeg fikk også lyst på muffins!! ;)

http://www.kakeboksen.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=201&category_id=82&option=com_virtuemart&Itemid=61

Veit ikke åssen jeg setter inn link i kommentarer, men på adressa jeg har satt inn over her finner du muffinsstativ! :)

Trine Lill sa...

Gleder meg til å se muffinsa du skal sy!:)
Jeg har også store planer, men spørs hva det blir til...hehe.
Koselige bilder!:)

Jannes lille sted sa...

Så utrolig søte! For en super ide! Gleder meg til å se din produksjon også:)
Og tusen takk for så hyggelig hilsen inne hos meg! Det gjør meg så utrolig glad!

Ha en fin helg
Klemmer Janne Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...