lørdag 14. mai 2011

Gutterom

I går, på selveste fredag den 13., tok jeg sjansen på å ommøblere rommet til storebror. Rommet er fylt opp til randen av biler og "verktøy".



Hodet måtte virkelig brynes for å finne ut hvordan det skulle bli mest mulig plass på rommet. Resultatet ble bedre plass og en veldig fornøyd gutt som kom hjem fra barnehagen.




Nå har storebror satt kosebamsen på hylla. Som han sier sjøl; "jeg har jo blitt en storebror og "storebrorer" trenger ikke ku om natta. Heller ikke smokk".

Jeg må bare si at jeg har sterke følelser for den stakkars kua...kanskje fordi den er det siste som er igjen av den lille gutten som har blitt så stor ♥ Kua har vært med alle steder, den har til og med tilbrakt ei natt i barnehagen når storebror var ett år gammel. Det var traumatisk både for storebror og mamma. Det var heller ikke veldig lett å forklare til en liten gutt midt på natta at kua var gjenglemt i barnehagen og NÅ må du sove. Han våknet annenhver time den natta og gren fordi han ikke fant kua. Jeg fikk rett og slett vondt i hjertet. Kua blir aldri glemt og skal få stå på hylla ♥



Må vel slenge på at jeg hadde en kaninbamse på jeg var liten...og den står trygt plassert på hylla i gangen. Den er hellig og ingen får kaste den!

2 kommentarer:

Monica sa...

Så fiiiiint det ble på rommet til herlige, herlige Magnus! :) ♥ ♥

Trine Lill sa...

For et koselig rom gogutten har!:)
De bokstava var jammen meg tøffe!
Stakkars kua da....Men bra den får sitte på hylla iallfall.:)
Men bilde av kaninen da?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...