fredag 4. mars 2011

Tid for helg!

Sola har vært framme i dag også, snøen smelter og fuglene kvitrer.
Etter en så lys og fin dag må noen lys tennes for å ikke miste den fine stemningen fra dagen i dag.



Det meldes om fint vær i helga så tiden skal brukes ute. Kanskje kommer årets første fregne på plass?


Sitter og leser blogger og ser det er på tide å ta frem litt farger i huset. Det er mye pastell som går igjen, og best av alt er jo alt av Greengate. Det er min absolutte favoritt. Selv holder jeg på å samle på både kopper og kar, sakte med sikkert går det fremover. Skulle hatt noen millioner og brukt på alt mulig rart! Det beste med Greengate er at det kommer i forskjellige farger og mønstre. Alt ettersom hva man liker best. Jeg har røde tallerkner med hvite prikker. For at det ikke skal bli for mye prikker, valgte jeg andre kopper. Fargene som går igjen er de samme selv om mønsteret er forskjellig. Er jo nettopp derfor det er så fint å kunne kombinere forskjellige mønster.


Akkurat her hvor jeg bor, finnes ingen Greengate...og det er kanskje like greit. Det må jammen ikke bli lenge til nytt påfyll fra denne herligheten. Det finnes jo også nettbutikker dersom tiden skulle bli for lang. Men den som venter på noe godt...også videre. Først er det årsavgift og strømregning som står for tur.

3 kommentarer:

Mari sa...

...også finnes det jo den herlige byen Brumunddal som har greengate!!!! WEeEEE!!! Du må jo bare ta turen da...er så masse flott rundt her - Heges stabbur, (morgrethe), inspirasjonshuset, GuriMalla osv osv...

GOD SØNDAG I MORGEN:)
Stor klem:)

Monica sa...

Hehe..kjekt for meg som fakisk IKKE har falt for GreenGate! ;-p

Anniken sa...

Da bør du ta turen innom Puslekroken på Rena..de har Greengate og MASSE annet fint=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...